12/08/2012

Happy 'Sunat' Day to Ilhan & Engagement Day to Siti~!!!

Kelmarin hari Jumaat..ada kenduri kesyukuran dan bacaan Yassin & tahlil kat umah kakak aku sbb Ilhan iaitu anak kakak aku yg sulung merangkap anak nakan aku yg pertama (sblm aku kawen la) telah bersunat atau dalam bahasa rasminya berkhatan. Yeayyy!! Han dah boleh tawen..haahaha..motip sgt umo br nk masuk 10thn nak kawen.kihkih..kenduri siap ada kambing panggang..perghhh mmg marvellous!! Akibatnya sampai hrni aku sakit kepala..kehkeh... 


Hari ni lak anak nakan aku ( sebelah daddy Dayyan) bertunang.. Yeayyy selamat bertunang siti! congratssss :pompom: di Perlis sinun. Tp dukacitanya kami xdapat p. Memasing kepala tgh pening memusing2.. (hebat gak penangan daging kambing erk) apa2 pun semoga selamat n bahagia hingga ke jinjang pelamin.. aminnn.. Kompang dipaluuuu pengantin baruu.. La la la~ ok.. 

Love,
Nda Dian & Maksu

No comments:

Post a Comment