12/12/2012

Minggu ni sangat sibuk bekerja

Mummy Dayyan sgt busy minggu ni disebabkan boss unit bercuti 2 minggu.. p makan angin ke Dubai. adeh.. naik pening kepala aku.. suma pakat tala blah aku. mentang2 la aku ni payah nak kata 'xboleh' & 'no' tambah pulak skang ni xhabis pening lagi pasal perubahan sistem. naik meluat lak aku.. Dah 2 hari meeting.. hari ni lak kepala aku agak tingtong tak habis lagi sbb semalam makan ubat resdung ( well baru kena penyakit ni smalam).. gila mengantukk tahap gaban abugeen kena ubat resdung sebiji. adeh...

Semalam gak re-stock Singulair untuk Dayyan. Ubat tu mcm supplement utk paru-paru Dayyan.. n the good thing is it's not steroid. Alhamdulillah la setakat la ni Dayyan mmg sesuai dgn Singulair tu. Doc ckp ubat tu mmg mahal.. kalau yg original -  RM10+ per sachet. haiyoo mahalnya benda ni. tak padan ngan skit ja pun.. huuu.. Sib baik la Panel TM. Terima kasih PM Care..~ kihkih..

Ok la.. nanti aku ngomel lagik ye.. nak habiskan keja lagi skett. lagi 30 minit nak balik.. yahooooo~!!!

No comments:

Post a Comment